۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

اگر دین ندارید، حداقل نمیتوانید آزاده باشید؟

من که به یاوه گویی های این جماعت بالاترین نشین عادت کردم. اگر روزی بروم و نبینم از چرندیات و سیاه نمایی هایشان برایم جای تعجب دارد. بالاترینی که به واقع در خود عده ای حرام زاده جمع کرده.  اما امروز لینکی را دیدم که خونم را به جوش آورد! جا دارد که از این پست ترین ها بپرسم "اگر دین ندارید، حداقل نمیتوانید آزاده باشید؟"
چشمم به لینک " کاریکاتورهای زیبا از اسلام کثیف" افتاد، کلیک کردم تا ببینم چیست؟ اما حتی به ذهنم هم خطور نمی کرد که بی شرمی و حرام لقمگی اینها تا حدی باشد که چنین اهانت هایی را به اسلام و پیامبر اسلام بکنند. اگر می بینید مدرکی برای این مدعا ارائه نمی کنم و یا حتی توضیحی بیش از این نمیدهم، تنها به خاطر شرمم از جسارت در این کاریکاتورهای موهنی هست که داغ شده!
کجایند کسانی که در مقابل چاپ آن کاریکاتور در یک روزنامه دسته چندم دانمارکی سینه چاک می کردند و گریبان پاره؟ بیایید و ببینید که به خود ذات حق تعالی آن کاریکاتور در مقابل این بی شرمی ها هیچ است. به همین روال پیش برود باید دست سلمان رشدی را هم بوسید!
کجاست غیرت مسلمانان ....


سلمان رشدی


۵ نظر:

  1. تازه مديرانش ادعاي متعهد بودن نيز دارند

    پاسخحذف
  2. سلام
    امیدوارم موفق باشید
    التماس دعا

    پاسخحذف
  3. واقعا متاسف شدم...البته غیر از انتظاری ازشون نمیرفت!! مگه توی همین بلاگفا و بقیه موسسه ها وسایتها و حتی نشریات کم از این اراجیف میگن؟! ماییم که نشستیم و فقط یا حجه بن الحسن عجل علی ظهورک میگیم و ناغافل دارن همه ناموسمونو بازیچه خودشون میکنن...وا اسفا

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز
    به وبلاگم تشریف آوردید ممنونم!
    خدا لعنتشان کند که اصلا معنی آزادگی را نمیفهمند!
    باید یک فکر اساسی کرد فقط که نمیشه حرف زد اگر سلمان رشدی اعدام شده بود اینها جرات نمیکردند هر روز بازی در بیاورند

    پاسخحذف