۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

چند خطی با آیت الله آملی لاریجانی

ما سربازان جنگ نرم خود را فرزندان این ملت و نظام می دانیم و در سخت ترین شرایط فتنه سال گذشته جان بر کف در برابر تمامی دسیسه های دشمن در جبهه مجازی ایستادیم و شدیدترین توهین ها و انتقادها را تحمل کردیم و برای سلامت نظاممان دم بر نیاوردیم
ما دلمان برای این نظام می سوزد و گاها نمی توانیم ناعدالتی هایی را که مطمئنا سهواً و نه عمداً بر ما وارد می شود را ببینیم.
یادمان نمیرود موضع گیری شجاعانه حضرتعالی را پس از هتک حرمت عاشورای حسینی که فرمودید: « قوه قضائیه با سران فتنه به شدت برخورد می کند و اشدّ مجازات را برایشان در نظر می گیرد.» مطمئنا از شخصیت فرهیخته و برجسته ای همچون شما اگر غیر از چنین موضع گیری می شنیدیم باید تعجب می کردیم.
ریاست محترم قوه قضائیه؛ ما همچنان بر محاکمه سران فتنه پافشاریم. چون احساس می کنیم هتک حرمت عاشورای حسینی، تعرض به بیت المال و اموال عمومی، برهم زدن نظم جامعه ومخدوش نمودن امنیت کشور و از همه مهمتر متزلزل ساختن جایگاه بین المللی وخوراک آماده نمودن برای دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران جرمهایی نیستند که بتوان به راحتی از کنار آنها گذر کرد و باید با محاکمه سران فتنه قاطعیت قوه عدلیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش بر همگان اثبات گردد و با محاکمه آنان ارواح طیبه شهدایی همچون غلامحسین کبیری ها شاد شود .
جناب آقای لاریجانی؛اگر در مقاطعی از زمان انتقادی از سران نظام و قوای سه گانه و علی الخصوص قوه محترم قضائیه وارد می کنیم فقط و فقط از سر دلسوزی است و هیچ برهان دیگری مبیّن این عمل ما نیست.
حضرت آیت الله لاریجانی، این را بدانید که ما در سپاه شما و در لشکر نظام هستیم و اجازه هیچ گونه سوء استفاده ای را به دشمنان نمی دهیم.
اگر ما در آستانه هفته امر به معروف و نهی از منکر از قوه قضائیه انتقادی روا دشتیم برهانی نمی شود برای دشمنان سودجو که بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و جو را به نفع خودشان تغیردهند.
ما سربازان جنگ نرم و وبلاگنویسان عرصه سایبر اعلام میکنیم با تمام وجود به عدالت قوه قضائیه ایمان داریم و اگر هم انتقادی بوده و هست فقط از جایگاه یک سرباز است و لاغیر.
دشمنان سودجو بدانند از این راه و با نیت تفرقه افکنی بین نیروهای مذهبی چیزی عایدشان نمی شود و مسیر را اشتباه آمده اند.
دوام توفیقات شما را از خداوند متعال تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم خواستاریم و از شما استدعا داریم انتقادهای ما را من باب رابطه نزدیکی که با شما احساس می کنیم تلقی فرمایید که واقعا جز این نیست.

اجرکم عندالله.جمعی از فعالان فضای سایبر

پ.ن/ متن بر گرفته از وبلاگ آچار کشی سیاست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر