۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

خاتمی جان، با خودت چی فکر کردی؟

شاید شرایط محیطی تو رو یاد حضرت موسی انداخته و فکر کردی تو هم ید بیضا داری؟!

و اضمم یدک إلى جناحک تخرج بیضاء من غیر سوء


ولی نه. یکم دقت و یکم تفکر...
کلمه ماسون رو تاحالا شنیدید؟ حالا ببینید!

ماسون بر روی دلار
در تصویر هم علامت چشم دیده میشه و هم دو مثلث تشکیل دهنده ستاره داوود که یکی رو به بالا و یکی رو به پایین است. قصد توضیح ماسونری رو ندارم. ادامه رو ببینید/

مجسمه و پوستر « ژوزف استالین » در حال نشان دادن « نظام درجه ی 3 ماسونی ».



سیمون بولیوار


« سیمون بولیوار » به اصطلاح « ناجی آزادیبخش آمریکای لاتین » در « لژ ماسونی » (در تصویر وسط)
و در حال نشان دادن « نظام درجه ی 1 ماسونی » (در طرفین).



حالا به نظر شما محمد خاتمی با خودش چی فکر کرده؟!


۸ نظر:

  1. آفرین مطلب جالبی نوشتید. من هم تا این تصویر رو دیدم همین تحلیل به ذهنم رسید!
    اگر آقای خاتمی ندونسته چنین حرکتی رو انجام داده که باید براشون متاسف شد! و اگر آگاهانه بوده و تصور کردند کسی متوجه نمی شه باز هم باید براشون متاسف شد!

    پاسخحذف
  2. خيلي چرت بود، گوز چه ربطي به شقيقه داره
    معلومه که فيلم Arrival رو خوب نديدي، کمي بيشتر فکر کن جوون. سن شما به اين جور برداشت ها قد نمي ده.
    يا علي

    پاسخحذف
  3. http://meysam2475.persiangig.com/image/satan%20-%20bozkurt.jpg

    پاسخحذف
  4. واقعا واستون متاسفم، من از خاتمی هم خیلی خوشم نمی اد اما با این حرفا ذلت و خواری خودتون رو نشون میدید.
    الان دلت خوشه ثابت کردی که خاتمی با فراماسونری مرتبط؟الام ما هم باید قانع بشیم.....
    الان که خوب فکر میکنم میبینم فکر کنم خودمم با فراماسونری بی ارتباط نباشم آخه منم خیلی وقتا زیر بفلم می خاره و به ناچار دست مبرم زیر لباسم و می خارونمش
    نمی دونم چی بگم که کسی مثل تو رو توصیف کنم فقط میتونم بگم اواقعا نامسلمونی.....!!

    پاسخحذف
  5. ای داد بی داد به فریادم برسید عزیزمو دادن به سیروس!!
    دکتر !!! آلبوم خونوادگی ما رو بیارید لطفا . وقت شوهر کردن آهو شده !!!

    دیگه مجردی بسه !!! تعجب

    دکتر بنده خدا رفت و آلبومی آورد که من چون روبروی دختر و مادر نشسته بودم نمی دیدم عکس های توی اون چی هستن ولی بعدا متوجه شدم .

    دکتر جان سیروس هم مردی شده برا خودش !!! بله خانم . خبر ندارید چه آقائی شده . فکر کنم لیاقت آهو جون رو داشته باشه !!!!!![گریه]

    پاسخحذف
  6. با عرض پوزش از تایید بقیه نظرات معذورم.

    پاسخحذف
  7. سلام
    دست از این تحلیل ها بردارید. چیزی که مشخصه اینه که راه خاتمی غلطه. حالا چه فرقی داره فراماسون باشه یا هر چیز دیگه ای!!!!!!

    پاسخحذف
  8. خدا قدت حاجي

    پاسخحذف