۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

چه شد که جایزه "س ک س و فلسفه" ات را به زهرا رهنورد تقدیم کردی ؟

نقش سرکاری سرکار چه بود که جایزه هبه شد به شما به تمامت اخلاص ؛نفهمیدیم!! نکند آن...؟! البته که نه! خاکم به دهان! سرکار ید طولا دارند در سطر سطر و بند بند کتاب الله این وصله ها که به ایشان نمی چسبد!  
حاجی سبزی فروش ، استاد غیرت  خودشان را اذیت نکنید! همسر بیراهه نورد داشتن این بند وبساط ها را هم دارد دیگر! البته  پر واضح است که افکار 230 واتی ایشان بر مغز شریف اوشان نیز تاثیر گذاشته و تشویق از پی تشویق که در راه مبارزه که دیگر این حرفها معنا ندارد!!! مخمل خان هم ، از روی ارادت به پیشگاه به توهم غلتیده ی ایشان، سر همان جریان مخمل و انقلاب و ده بیست کیلو سبزی!!! خواستند عرض ارادتی بکنند، تا سعادتی ببرند ، از فیض حضور آقا و خانم گرین!
چه کنیم دیگر برای خودشان فیلم میسازند آنهم از نوع چلسفی و شاهکارش، بعد هم به هم جایزه میدهند، بعد ترش جایزه شان را هبه میکنند به مرتبطان نامربوطشان، دیدند جا دارد آن وسط خودشان را هم هبه میکنند! اگر مقدور بود برای خالی نبودن عریضه ، دستی بر می آرند و مشتی بر دهان حقوق بشر میکوفند و خوش رنگ میکنند به عبارتی این  مادر مرده ،آزادی را.
 بعد هم که خودمان میدانیم احساس خطر میکنند و سر آخرش ... آخر ندارد حماقتشان.
 سرگرم باشید فیلم مخملی بسازید و جایزه ی مخملی بگیرید و مخملی تر هدیه اش بدهید !
زهرا رهنورد
اتفاقا  مسیرهراسناک ست از دشمن مخملی تان هم بترسید !!





محسن مخملباف




با ربط:  بخوانید روایت مخملباف و زهرا رهنورد

بخوانید که چه طور:
محسن مخملباف، کارگردان فیلم‌های غیراخلاقی، جایزه دریافتی خود از چشنواره زنان کشور آلمان را به همسر میرحسین موسوی تقدیم کرد .
محسن مخملباف” پس از دریافت این جایزه به خاطر فیلم‌های غیراخلاقی “سکس و فلسفه” و همچنین “فریاد مورچه‌ها”، اعلام کرد که جایزه خود را به زهرا رهنورد اهدا می‌کند.

۳ نظر:

  1. سلام دوست عزیز از شما دعوت میشه یکی از نویسندگان وب ارزشیها باشید جهت تایید آی دی من رو در یاهو اد فرمایید تا با هم تبادل نظر داشته باشیم ala_esf یازهرا س

    پاسخحذف
  2. بسم الله النور
    سلام بزرگوار
    ممنون از مطلب و قلم زیباتون
    موفق باشید در امر نویسندگی
    یا علی و التماس دعا

    پاسخحذف
  3. بنام او...
    سلام...
    تقدیم به شما هنرمند عزیز:
    میان اینهمه گستاخ های بی پروا
    دلم خوش است به شرم تو و حیای تو

    پاسخحذف